Landdistrikternes Forum
17. Maj , 2012, 16:27:14 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Hjem   Hjælp Søg Log på Registrér  
Sider: [1]   Gå ned
  Udskriv  
Forfatter Emne: Hurtig skift til næste emne  (Læst 2208 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Flemming Toft
Bestyrelse Sønderborg
Ildsjæl
*

Beskeder: 49

« Dato: 29. August , 2007, 19:09:11 »

Hvordan kommer man nemt til næste emne når man vil læse det hele i et forum ( f.eks når man er kommet bag efter ) ?
Det synes som at jeg er nødt til at bruge tilbage knappen i browseren for at komme tilbage til oversigten - derefter kan jeg så vælge det næste emne på listen.
Findes der ikke en "hop til næste ulæste emne " kanp så man undgår hele tiden at skulle tilbage til oversigten ?
Logget
Thomas Blomberg Hansen
Projektleder for Net-kommunikation
Administrator
Aktiv bruger

Beskeder: 13

« Svar #1 Dato: 31. August , 2007, 08:23:53 »

Hvordan kommer man nemt til næste emne når man vil læse det hele i et forum ( f.eks når man er kommet bag efter ) ?
Det synes som at jeg er nødt til at bruge tilbage knappen i browseren for at komme tilbage til oversigten - derefter kan jeg så vælge det næste emne på listen.
Findes der ikke en "hop til næste ulæste emne " kanp så man undgår hele tiden at skulle tilbage til oversigten ?

Hej Flemming

Jeg har lavet << Forrige og Næste >> knapper, men der var nogen der synes de var forvirrende.
Det er ikke sådan når vi har så mange forskellige brugere Smiley
Jeg sætter dem på igen og så må vi se om de lever til dit ønske og om der er flere der "klager"

- Thomas
« Sidste ændring: 31. August , 2007, 08:43:25 af Thomas Blomberg Hansen » Logget

Thomas Blomberg
Sider: [1]   Gå op
  Udskriv  

Gå til: