Landdistrikternes Forum
5. Februar , 2012, 10:09:27 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Hjem   Hjælp Søg Log på Registrér  
Sider: [1]   Gå ned
  Udskriv  
Forfatter Emne: Gør den økonomiske situation noget ved projekterne?  (Læst 3048 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Helge Petersen
Ildsjæl

Beskeder: 85

« Dato: 7. Juli , 2010, 09:21:04 »

1/6 2010 deltog jeg i Udvalget for Levende Land - Landdistriktsudvalg ets møde hos FødevareErhverv, som repræsentant for Landdistrikternes Fællesråd.
Her gjorde udvalgets formand Morten Lautrup-Larsen, FE opmærksom på, at den aktuelle økonomiske situation gør, at mange søger om støttemidler, men finansieringsproble mer gør, at projekter ikke gennemføres trods tilsagn.

Det blev oplyst, at sagen undersøges og der vil komme ideer til at løse problemerne - "rettidig omhu" for at undgå problemer med programmet.

For at finde ud af status hos "mine projektholdere" tog jeg i forlængelse af mødet kontakt til projektholderne i den ene af mine LAG`er for at høre om status på de projekter fra 2008 og 2009, som endnu ikke er afsluttet.

Der er 24 uafsluttede sager. Heraf har 2 efterfølgende meddelt, at deres projekter ikke gennemføres. - De har fået tilsagn om støtte på i alt 516.750 kr.
Logget
Sider: [1]   Gå op
  Udskriv  

Gå til: